Nawigacja
Strona główna
Forum
YouTube
Facebook
Grupa na Facebooku
O stronie
Zapraszamy!

Artykuły
GB Classic
GB Pocket
GB Light
GB Color
GB Advance
GBA SP
GB Micro
Polecamy
Jak rozpoznać oryginalny kartridż?

Wszystkie nietypowe rodzaje kartridży

Metroid Zero Mission

Castlevania Legends

GBA SP v2 vs GBA SP v1

GBA SP v2 Surf Blue

GB Micro Pink
Ostatnie komentarze
philipo
13/10/2021 11:05
https://youtu.be/8RuAKtb2too

Chaykin
20/04/2020 21:23
Świetna recenzja, miło się czytało. Dzięki Antari!

philipo
24/05/2019 10:17
Ale zaskoczenie ! Dzięki, bardzo ciekawy tekst ;-)

philipo
16/11/2018 21:14
Nie znałem tej maszynki, super ciekawy tekst.

GBM_Fan
21/03/2014 10:35
Naprawdę fajna recenzja, do tego okraszona świe...

stasiek19
18/02/2014 01:34
Zacna cegiełka

stasiek19
18/02/2014 01:33
W sumie najlepszy do grania po ciemku, ponieważ...

stasiek19
18/02/2014 01:32
Mam podobnego tylko że żółtego z przodu i niebi...

guzik
04/01/2014 20:26
kabelek kupuje się oddzielnie.

Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
GB Color | Sprzęt | Infrared Game Pak
Twór o nietypowej nazwie Infrared Game Pak, stanowi nic innego jak specjalny rodzaj kartridża, którego twórcą wyjątkowo nie jest koncern Nintendo lecz Hudson Soft. Ich dzieło wydane zostało w postaci 4 gier z serii Robopon - wersja Sun oraz dystrybuowane wyłącznie w Japonii - Star, Moon i Robot Poncots (Robopon) - Comic Bom Bom Special Version.

Owe nośniki charakteryzował przede wszystkim fakt posiadania wbudowanego portu podczerwieni, umożliwiającego bezprzewodową komunikację i wymianę danych (GB Kiss), głośniczka informującego o ważniejszych wydarzeniach w grze, a także bardzo wygodnego panelu pozwalającego na komfortową wymianę baterii podtrzymującej stan gry. Warto dodać, że omawiane kartridże były o wiele dłuższe, aniżeli inne przeznaczone na konsole GB Color i GB Classic. Interakcja w przypadku podczerwieni nie ogranicza się wyłącznie do wzajemnego oddziaływania na siebie konsol - poprzez skierowanie urządzenia emitującego podczerwień np. pilota do telewizora bezpośrednio na kartridż z grą, ma miejsce randomowo generowany efekt - możemy w ten sposób otworzyć skrzynię, drzwi w danej miejscówce czy wyewoluować posiadanego robota.
Komentarze
Brak komentarzy.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
                        
   
www.gbforever.pl | System: PHP-Fusion | Projekt graficzny oraz logo: Keitaro

Strona korzysta z plikow cookies (tzw. ciasteczka), aby ulatwic korzystanie z naszego serwisu oraz do celow statystycznych.
Jezeli nie blokujesz tych plikow, to zgadzasz sie na ich uzycie oraz zapisanie w pamieci urzadzenia.
Pamietaj, ze mozesz samodzielnie zarzadzac plikami cookies, zmieniajac ustawienia przegladarki.